YoungStars Frugo

Launch produktu dla nastolatków. Jak mówić do pokolenia XD, by Cię usłyszało i pokochało?

zobacz więcejzobacz teledysk
zobacz

Social Media

Umiemy w fejsbuki, instagramy, musical.ly. Umiemy w moderowanie, budżety reklamowe i kreatywne nowinki. W zasięgi i zaangażowanie. Zaufały nam bardzo duże marki tj. Frugo, Black czy 4Move, Grupa Wydawnicza ZNAK, ale i akcje społeczne jak Czytaj PL.
P.S. Prosimy o niekomentowanie tego posta.

zobacz więcej

Książka roku 2017

Lubimyczytac.pl – największy serwis czytelniczy w Polsce
 zaprosił nas do współpracy przy promocji swojego sztandarowego 
plebiscytu. Wspólne działania zaowocowały rekordową liczbą głosów.

o projekcieZobacz video

Nagłówki Nie Do Ogarnięcia

Fanpage prowadzony z poczucia misji i humoru.
Od 7 lat Nagłówki motywują internautów do bardziej selektywnego korzystania z internetowych treści, a dziennikarzy do bardziej uważnej pracy.

o projekcie

Czytaj PL

Czytaj PL to największa akcja czytelnicza w kraju, a być może także i na świecie.
W 2017 roku akcja była obecna aż w 22 miastach Polski, a także w 1000 szkołach ponadpodstawowych na terenie całego kraju.
Mamy z nią wiele wspólnego!

o projekcie

Bójka o darmowe książki

Na potrzeby akcji Czytaj PL i z naszej inicjatywy warszawiacy pobili się o darmowe… książki. I dobrze! Bo dzięki temu największa akcja promująca czytelnictwo zyskała milion zasięgu organicznego, omówienia w największych mediach i szacunek w internetach.

o projekcieZobacz spot

Jestem dziennikarzem

Czy dysponując budżetem równym 0 zł można stworzyć kampanię społeczną, o której powiedzą największe polskie media, praktycznie wszystkie media branżowe i która będzie szeroko komentowana w internecie?

o projekcieZobacz spot

World’s biggest archive of nothing

Nasza praca w konkursie na dyrektora kreatywnego największej na świecie strony dla dorosłych. Wygrała międzynarodowe głosowanie internautów uzyskując 10 razy więcej głosów niż drugie w kolejności zgłoszenie.

o projekcie

TLDRxP

Chcąc zarażać czytaniem nieczytających przeprowadziliśmy kampanię dla… czytających.
Na pierwszy rzut oka – to nie mogło się udać. Na drugi – musiało. Tak narodził się ruch oporu przeciwko nieczytaniu, który wygenerował milion zasięgu zupełnie nowego hasztaga w 24 godziny.

o projekcieVideo case study

To miejsce

Reklamy prenumerat od zawsze wyglądały tak samo.
Aż pojawił się ten projekt. Reklama pisma w piśmie, dzięki której czytelnik mógł doświadczyć korzyści, jakie niesie oferta.

o projekcie

Pierwsza reklama w napisach do serialu

Jak zareklamować książkę będącą prequelem serialu?
Niby żaden problem. Do momentu, gdy uświadomisz sobie, że większość widzów ogląda serial z pirackich źródeł…

o projekcieVideo case study

Jakoś to będzie

„Jakoś to będzie” to polska odpowiedź na Hygge.
Do tego, że „polska szkoła szczęścia” jest lepsza niż duńska może nas przekonać tylko… Duńczyk!
Dajmy mu więc głos.

o projekcieZobacz spot