Czytaj PL 2018

Największa akcja czytelnicza w Polsce,
a może i na świecie.

O akcji:

Czytaj PL  – akcja dająca dostęp do bezpłatnych e-booków i audiobooków przez cały listopad. 7.000 nośników w 500 miastach i miejscowościach na 3 kontynentach.

 

Nasze zadanie:

Wypromować ją.

Spot:

Chcąc wypromować czytanie postanowiliśmy pokazać jego… ciemną stronę, a tym samym zjednać sobie miłośników książek. Przy okazji postanowiliśmy też zabrać głos w sprawie jednego z najważniejszych problemów pierwszego świata: pizzy hawajskiej. Do współpracy zaprosiliśmy najszybszego rapera na świecie – MC Silka.

Spot został przygotowany wraz z MyWorks Studio

Outdoor:

Zaprojektowane przez nas plakaty zawisły na ok. 7000 nośnikach w Polsce i 3 kontynentach poza Europą. Czyli raczej nie chudo.

Szkoły:

W szkołach akcję promowali uczniowie, którzy sami zgłosili się do nas po koszulki Ambasadorów.
Kiedy ostatnio widzieliście licealistów promujących czytanie na szkolnych korytarzach i w social media? #wzrusz

Social media:

Na potrzeby akcji ogarnialiśmy też social media.

Czat bot:

Stworzyliśmy również „najbardziej oczytanego bota w Polsce”. Chętnym do wzięcia udziału w akcji pomagał wybrać książkę najbardziej odpowiednią.
Odpowiadał również na pytanie „jak żyć”. 8000 użytkowników czat-bota wymieniło z nim 400000 zdań. Stworzyliśmy potwora, w sensie gadułę.

WWW:

Stworzyliśmy również serwis akcji oraz landingi na potrzeby konkursów.
Uważamy, że były ładne, funkcjonalne oraz śmieszkowe. Klient też tak uważał.