“Jestem dziennikarzem”

– spot, w którym każdy zobaczy siebie

Dla kogo: MediaTory
Nagrody i wyróżnienia
  • KTR: Film – nominacja [2016]

Czy dysponując budżetem równym 0 zł można stworzyć kampanię społeczną, o której powiedzą największe polskie media, praktycznie wszystkie media branżowe, i która będzie szeroko komentowana w internecie?

Czasem tak.

Pomóc może spot, w którym każdy oglądający… zobaczy siebie. Dosłownie.

Kampania a Agencja Nie Do Ogarnięcia

Kampania “Jestem Dziennikarzem” została zrealizowana z okazji jubileuszu 10-lecia istnienia Plebiscytu MediaTory.

Za ideę kampanii i koncepcję spotu odpowiadał nasz Dyrektor Kreatywny, który w 2007 zainicjował powstanie Plebiscytu i przez 6 lat pełnił funkcję Prezesa Stowarzyszenia MediaTory, organizującego Plebiscyt. Opiekę artystyczną nad kampanią sprawował z kolei nasz Art Director, który swego czasu też był związany z MediaTorami (tam Panowie zresztą się poznali)