Dziecko,
ucz się języków. Nawet z Fejsa.
Obsługa social media Największego Centrum Edukacyjnego w Polsce.
500% wzrostu zaangażowania przy tym samym budżecie.
Klient: Centrum Edukacyjne ProfiLingua
Zadanie:
W efekcie wygranego przetargu stanęliśmy przed nie lada wyzwaniem:
nadać profilowi ProfiLingua spójności oraz poprawić dotychczasowe wyniki: zwiększyć zaangażowanie, dotrzeć do nowych odbiorców, zbudować angażującą i wyróżnialną komunikację na Facebooku.
W efekcie wielogodzinnych narad, strategii, analiz i burz mózgów wpadliśmy na rewelacyjny pomysł: musimy robić super content. Zgodziliśmy się, że to doniosła i przełomowa myśl. Pozostawało jeszcze tylko ten content wymyślić.
Realizacja:
Wyniki
(przy tym samym budżecie reklamowym):
309
wzrostu zaangażowanych użytkowników
521
wzrostu reakcji pod postami
39
wzrostu zasięgu profilu