Kampania portalu
zbiórkowego Helpuj.pl!

Wraz z helpuj.pl postanowiliśmy odczarować myślenie
o zbiórkach charytatywnych i namówić ludzi
do radosnego pomagania!
Klient: Fundacja Avalon

Kampania portalu zbiórkowego Helpuj.pl!

Wraz z helpuj.pl postanowiliśmy odczarować myślenie o zbiórkach charytatywnych i namówić ludzi do radosnego pomagania!
Klient: Fundacja Avalon

Kontekst:

Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Fundacja prowadzi serwis helpuj.pl umożliwiający pozyskiwanie wsparcia finansowego przez osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. W 2020 roku serwis zyskał nową odsłonę.

Zadanie:

Nowa odsłona portalu zbiórkowego helpuj.pl wymagała odpowiedniej komunikacji. Zwłaszcza, że helpuj.pl chciało nieco odczarować myślenie o zbiórkach oraz apelach o pomoc i namówić ludzi do radosnego pomagania!

Pomysł:

Helpuj.pl robi dobrą robotę – pozwala spełniać marzenia osobom z niepełnosprawnościami i przewlekle chorym. W związku z tym – my w naszej kampanii chcieliśmy pokazać tę radość z pomagania, to jaką daje satysfakcję i energię do życia. Przygotowaliśmy więc pozytywną kampanię pod hasłem „Helpuję, bo to czuję”.

Realizacja:

Aby oddać pozytywnego ducha helpuj.pl przygotowaliśmy reklamy, które w warstwie wizualnej były kolażem ilustracji i zdjęć. Ich bohaterami stali się podopieczni Fundacji Avalon, którzy uświadamiają odbiorcom radość pomagania.

Na potrzeby komunikacji prowadziliśmy kampanię w social mediach oraz w Google Ads.

Podsumowanie:

A Wy już helpujecie?
helpuj.pl