Wraz z helpuj.pl postanowiliśmy odczarować myślenie o zbiórkach charytatywnych i namówić ludzi do radosnego pomagania! Klient: Fundacja Avalon
Kampania portalu zbiórkowego Helpuj.pl!
Wraz z helpuj.pl postanowiliśmy odczarować myślenie o zbiórkach charytatywnych i namówić ludzi do radosnego pomagania! Klient: Fundacja Avalon
Kontekst:
Fundacja Avalon to jedna z największych organizacji pozarządowych w Polsce. Fundacja prowadzi serwis helpuj.pl umożliwiający pozyskiwanie wsparcia finansowego przez osoby z niepełnosprawnościami i przewlekle chore. W 2020 roku serwis zyskał nową odsłonę.
Zadanie:
Nowa odsłona portalu zbiórkowego helpuj.pl wymagała odpowiedniej komunikacji. Zwłaszcza, że helpuj.pl chciało nieco odczarować myślenie o zbiórkach oraz apelach o pomoc i namówić ludzi do radosnego pomagania!
Pomysł:
Helpuj.pl robi dobrą robotę – pozwala spełniać marzenia osobom z niepełnosprawnościami i przewlekle chorym. W związku z tym – my w naszej kampanii chcieliśmy pokazać tę radość z pomagania, to jaką daje satysfakcję i energię do życia. Przygotowaliśmy więc pozytywną kampanię pod hasłem „Helpuję, bo to czuję”.
Realizacja:
Aby oddać pozytywnego ducha helpuj.pl przygotowaliśmy reklamy, które w warstwie wizualnej były kolażem ilustracji i zdjęć. Ich bohaterami stali się podopieczni Fundacji Avalon, którzy uświadamiają odbiorcom radość pomagania.
Na potrzeby komunikacji prowadziliśmy kampanię w social mediach oraz w Google Ads.