Wielki Test
Ogólnopolska akcja konsumencka
Klient: ALDI Polska
Wielki Test
Produktów ALDI
Ogólnopolska akcja konsumencka
Klient: ALDI Polska
Zadanie:
Przeprowadzenie akcji konsumenckiej, w której Polki / Polacy przetestują produkty marek własnych ALDI.
Założenia:
Wielki Test Produktów ALDI, w którym:
każdy może zgłosić się na testera,
wyślemy 1000 darmowych paczek w całą Polskę,
pozyskamy opinie o produktach,
wykorzystamy je do promocji marek własnych w ramach idei “Twoje Nowe Ulubione” (którą również dla ALDI stworzyliśmy),
upewnimy się, że nie ma osób, którym nie smakują Mleczne Myszki 🐭 (teraz mamy na to papiery).
Teaser & rekrutacja
Przeprowadziliśmy multikanałową kampanię, która informowała o akcji i zachęcała do zgłoszeń na testera / testerkę. Kilka przykładów:
social media & digital
ambasador
Ambasadorem akcji został sam Rozkoszny!
radio & audiomarketing
Cała Polska słyszała, jak Rozkoszny zachęca do udziału w akcji.
W radioodbiornikach:
I w sklepach:
influencerzy
Do kampanii dołączyli także znani influencerzy: Szczepanikov, Facet w kuchni przy remoncie, Arbuzazuza, PigOut i Mrs. Polka Dot.
Efekt rekrutacji?
24000
zgłoszeń na testera / testerkę produktów ALDI!
Wielkie testowanie
Zaprojektowaliśmy, przeprowadziliśmy testy, a następnie wyprodukowaliśmy 1000 pudełek – dostosowanych do wysyłanych produktów.
498 z nich było chłodzonych i przetrwało rekordowe upały lata 2024, bezpiecznie docierając do konsumentów 😉
A potem była już wielka radość z wielkich paczek i wielkie testowanie!
Wyniki testu w promocji ALDI
Wyniki i opinie pozyskane w ramach Wielkiego Testu to wspaniałe źródło tworzenia contentu do sociali, materiałów BTL, a nawet na outdoor. Akcja miała na tyle spektakularny przebieg, że oznaczenia przetestowanych produktów trafiły na półki sklepów ALDI!
Efekty
Tylko w social mediach kampania została wyświetlona ponad 10 milionów razy,
a treści u influencerów ponad 12 milionów razy!
ALDI przeprowadziło budzącą rewelacyjne emocje akcję, a co najważniejsze – marki własne ALDI stały się nowymi ulubionymi wielu testerów i testerek!
Właśnie dlatego akcja będzie kontynuowana!
Przyznajemy sobie więc 5 gwiazdek za dobrze wykonaną robotę.
I już realizujemy kolejną edycję 👇
Spodobało Ci się?
Chcesz, żebyśmy zrobili coś równie fajnego dla Twojej marki? Poniżej znajdziesz numer do Pana od briefów. Wiesz, co z nim zrobić.