Wielki Test
Produktów ALDI

Ogólnopolska akcja konsumencka

Klient: ALDI Polska

Wielki Test
Produktów ALDI

Ogólnopolska akcja konsumencka

Klient: ALDI Polska

Zadanie:

Przeprowadzenie akcji konsumenckiej, w której Polki / Polacy przetestują produkty marek własnych ALDI.

Założenia:

Wielki Test Produktów ALDI, w którym:

  • każdy może zgłosić się na testera,

  • wyślemy 1000 darmowych paczek w całą Polskę,

  • pozyskamy opinie o produktach,

  • wykorzystamy je do promocji marek własnych w ramach idei “Twoje Nowe Ulubione” (którą również dla ALDI stworzyliśmy),

  • upewnimy się, że nie ma osób, którym nie smakują Mleczne Myszki 🐭 (teraz mamy na to papiery).

Teaser & rekrutacja

Przeprowadziliśmy multikanałową kampanię, która informowała o akcji i zachęcała do zgłoszeń na testera / testerkę. Kilka przykładów:

social media & digital

ambasador

Ambasadorem akcji został sam Rozkoszny!

influencerzy

Do kampanii dołączyli także znani influencerzy: Szczepanikov, Facet w kuchni przy remoncie, Arbuzazuza, PigOut i Mrs. Polka Dot.

Efekt rekrutacji?

24000

zgłoszeń na testera / testerkę produktów ALDI!

Wielkie testowanie

Zaprojektowaliśmy, przeprowadziliśmy testy, a następnie wyprodukowaliśmy 1000 pudełek – dostosowanych do wysyłanych produktów.
498 z nich było chłodzonych i przetrwało rekordowe upały lata 2024, bezpiecznie docierając do konsumentów 😉
A potem była już wielka radość z wielkich paczek i wielkie testowanie!

Wyniki testu w promocji ALDI

Wyniki i opinie pozyskane w ramach Wielkiego Testu to wspaniałe źródło tworzenia contentu do sociali, materiałów BTL, a nawet na outdoor. Akcja miała na tyle spektakularny przebieg, że oznaczenia przetestowanych produktów trafiły na półki sklepów ALDI!

Efekty

Tylko w social mediach kampania została wyświetlona ponad 10 milionów razy,
a treści u influencerów ponad 12 milionów razy!
ALDI przeprowadziło budzącą rewelacyjne emocje akcję, a co najważniejsze – marki własne ALDI stały się nowymi ulubionymi wielu testerów i testerek!

Właśnie dlatego akcja będzie kontynuowana!
Przyznajemy sobie więc 5 gwiazdek za dobrze wykonaną robotę.
I już realizujemy kolejną edycję 👇

Spodobało Ci się?

Chcesz, żebyśmy zrobili coś równie fajnego dla Twojej marki? Poniżej znajdziesz numer do Pana od briefów. Wiesz, co z nim zrobić.

Pan od briefów

+48 793 534 561

Warto też rzucić okiem na nasze media: