Z tego, co wiemy jestesmy pierwszymi, którzy tak puścili oko do fejsbuka. Ale i tak najbardziej nas cieszy, że trochę jakby strollowaliśmy społeczność strony (65 tys. kliknięć w post mówi samo za siebie!), a ta nas nie hejtowała, tylko wysyłała masowo wyrazy szacunku…
2. Kategoria: przebiegłość (i rekord komentarzy)
Takich zagadek były już miliony. Ale wystarczył JEDEN PROSTY TRICK, by Internet zapłonął. Post został skomentowany 9 tys. razy. Ten podstęp zaplanowała nasza copywriterka i grafik i będą się za to smażyć w socialowym piekle, to pewne.
3. Kategoria: skąpstwo 🙂
Kochamy Facebooka i kochamy mu płacić, ale jak można płacić mniej, to kochamy bardziej i Klienci raczej też. I ta miłość doprowadziła nas do tego, że dla naszego Klienta wykręciliśmy rekordowo niski wynik za polubienie fanpejdża – 7 groszy!
4. Kategoria: odkrycie roku
Czyli jeszcze raz o miłości. Naszemu Klientowi i społeczności Grupy Górażdże na Facebooku… daliśmy kamień z napisem love. no i lajków było > sto…
5. Kategoria: wirusowość
No poniósł się ten nasz “SOR”, poniósł. 300 tys. zasięgu organicznego, omówienia w mediach, masa wniosków o podwyżki dla autorów posta. Kolejny dzień w biurze.
6. Kategoria: wielkie pytania ludzkości
Z kiślem i kropka. Mimo że 3 tys. internautów uznało inaczej, to ONI się mylą i nic o życiu nie wiedzą. 4 tys osób głosujących za “z kiślem” ma rację i kropka. Kończymy dyskusję.
7. Kategoria: usiądź, opowiem Ci o promowaniu galerii handlowych w socialach
To się tak nie da w kilku zdaniach. To trzeba by usiąść, na spokojnie opowiedzieć. O stałej obsłudze galerii w Polsce i na Ukrainie. O fejsiku i instaszku, o sztosowych relacjach z wielkiego otwarcia, o postach każdego rodzaju i na każdą okazję, o moderacji, o konkursach, promocji eventów i obsłudze kina… No nie da się tak na szybko. Ale polecamy naszą animację promująca samo otwarcie:
8. Kategoria: dobroczynność
Animacja w słusznej sprawie, tzn. promująca naszą świąteczną aktywację Owoczuję przyjaźń, dzięki której wspieraliśmy Drużynę Szpiku. Wybraliśmy akurat tę animację z profilu Tutti Frutti, ale tam jest dużo więcej ruszającego się dobra, więc zachęcamy do zajrzenia na profil.
9. Kategoria : Six Feet Under
Są rzeczy zakopane w internetach bardzo głęboko. Ale wystarczy jeden klik…
Powyższa kreacja to przykład tzw. posta rozwijanego – jego dolna część widoczna jest po kliknięciu w grafikę.
10.Kategoria: Rośliny
Social media managerze, skrzyp to Ty szanuj. Bo jaka inna roślina da Ci prawie 100 szerów?
No i jak nam poszło, Drogi Potencjalny Kliencie? Ujdzie w miarę?
No to prosimy o maila na agencja@niedoogarniecia.pl Z radością przeczytamy każdy brief – może być trudny, niemożliwy do zrealizowania czasowo, z niedużym budżetem i z wielkim budżetem. Drogi Potencjalny Nie Kliencie – dziękujemy za lekturę 🙂