Skip to main content

W ostatnim półroczu wytworzyliśmy blisko 800 kreacji dla 12 klientów.

Zebraliśmy tutaj 10 postów dla nas wyjątkowych. Mają one nas pokazać jako agencję, z którą fajnie pracować.

Dajcie znać jak nam poszło – najlepiej briefem (hehe) na agencja@niedoogarniecia.pl

1. Kategoria: innowacyjność

Z tego, co wiemy jestesmy pierwszymi, którzy tak puścili oko do fejsbuka.
Ale i tak najbardziej nas cieszy, że trochę jakby strollowaliśmy społeczność strony (65 tys. kliknięć w post mówi samo za siebie!), a ta nas nie hejtowała, tylko wysyłała masowo wyrazy szacunku…

2. Kategoria: przebiegłość (i rekord komentarzy)

Takich zagadek były już miliony.
Ale wystarczył JEDEN PROSTY TRICK, by Internet zapłonął.
Post został skomentowany 9 tys. razy.
Ten podstęp zaplanowała nasza copywriterka i grafik i będą się za to smażyć w socialowym piekle, to pewne.

3. Kategoria: skąpstwo 🙂

Kochamy Facebooka i kochamy mu płacić, ale jak można płacić mniej, to kochamy bardziej i Klienci raczej też. I ta miłość doprowadziła nas do tego, że dla naszego Klienta wykręciliśmy rekordowo niski wynik za polubienie fanpejdża – 7 groszy!

4. Kategoria: odkrycie roku

Czyli jeszcze raz o miłości. Naszemu Klientowi i społeczności Grupy Górażdże na Facebooku…
daliśmy kamień z napisem love.
no i lajków było > sto…

5. Kategoria: wirusowość

No poniósł się ten nasz “SOR”, poniósł. 300 tys. zasięgu organicznego, omówienia w mediach, masa wniosków o podwyżki dla autorów posta. Kolejny dzień w biurze.

6. Kategoria: wielkie pytania ludzkości

Z kiślem i kropka. Mimo że 3 tys. internautów uznało inaczej, to ONI się mylą i nic o życiu nie wiedzą. 4 tys osób głosujących za “z kiślem” ma rację i kropka. Kończymy dyskusję.

7. Kategoria: usiądź, opowiem Ci o promowaniu galerii handlowych w socialach

To się tak nie da w kilku zdaniach. To trzeba by usiąść, na spokojnie opowiedzieć.
O stałej obsłudze galerii w Polsce i na Ukrainie. O fejsiku i instaszku, o sztosowych relacjach z wielkiego otwarcia, o postach każdego rodzaju i na każdą okazję, o moderacji, o konkursach, promocji eventów i obsłudze kina… No nie da się tak na szybko. Ale polecamy naszą animację promująca samo otwarcie:

8. Kategoria: dobroczynność

Animacja w słusznej sprawie, tzn. promująca naszą świąteczną aktywację Owoczuję przyjaźń, dzięki której wspieraliśmy Drużynę Szpiku.
Wybraliśmy akurat tę animację z profilu Tutti Frutti, ale tam jest dużo więcej ruszającego się dobra, więc zachęcamy do zajrzenia na profil.

9. Kategoria : Six Feet Under

Są rzeczy zakopane w internetach bardzo głęboko. Ale wystarczy jeden klik…

Powyższa kreacja to przykład tzw. posta rozwijanego – jego dolna część widoczna jest
po kliknięciu w grafikę.

10.Kategoria: Rośliny

Social media managerze, skrzyp to Ty szanuj. Bo jaka inna roślina da Ci prawie 100 szerów?

No i jak nam poszło, Drogi Potencjalny Kliencie? Ujdzie w miarę?

No to prosimy o maila na agencja@niedoogarniecia.pl
Z radością przeczytamy każdy brief – może być trudny, niemożliwy do zrealizowania
czasowo, z niedużym budżetem i z wielkim budżetem.
Drogi Potencjalny Nie Kliencie – dziękujemy za lekturę 🙂

Skip to content