Kampania sprzedażowa w czasach pandemii Dla kogo: OleOle.pl
Czas na nowego laptopa!
Kampania sprzedażowa w czasach pandemii Dla kogo: OleOle.pl
Zadanie:
Izolacja społeczna sprawiła, że miliony Polaków zaczęły pracować z domu. Nasze pokoje, kuchnie i korytarze musiały stać się domowymi biurami. Wspieraliśmy sklep OleOle! w tym, aby potrzebny sprzęt kupowano właśnie u naszego Klienta, a nie u konkurencji 🙂
Realizacja:
Byliśmy odpowiedzialni za koncept kreatywny akcji oraz jej realizację, która obejmowała: landing page, kreacje display, social media oraz współpracę z influencerami. W kampanii opieraliśmy na świeżych insightach – tych z czasów pandemii – prawdopodobnie dlatego ta kampania została tak super przyjęta.
Landing Page:
Display:
Social media:
Influencerzy:
Akcję wspierali: Andrzej Rysuje, Smutne Historie, no i Nagłówki nie do ogarnięcia, wiadomo. Mamy tu powód do dumy: społeczność każdego z influencerów świetnie zareagowała na sponsorowany content. Świadczą o tym i liczby (reakcje, szery, komentarze) i to co fani pisali w komentarzach. Czy można chcieć więcej?
Podsumowanie:
Chętnie byśmy napisali, ale nie mamy czasu, gdyż właśnie realizujemy dla OleOle kolejną kampanię!
Poprzedni projektTo weź Traficara!
Następny projektWszyscy tak samo potrzebujemy miłości