Joanna Kulig, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Andrzej Bargiel
i podopieczni Fundacji Anny Dymnej pokazują,
że wszyscy tak samo potrzebujemy miłości

Zadanie: kampania 1% dla Fundacji Mimo Wszystko
(TV, outdoor, prasa, social media)

 

Joanna Kulig, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki, Andrzej Bargiel
i podopieczni Fundacji Anny Dymnej pokazują, że wszyscy tak samo potrzebujemy miłości

Zadanie: kampania 1% dla Fundacji Mimo Wszystko (TV, outdoor, prasa, social media)

Zadanie:

To był dla nas zaszczyt, ale i duża odpowiedzialność: przygotowaliśmy kampanię 1% dla Fundacji Anny Dymnej „Mimo Wszystko”.

Pomysł:

Fundacja „Mimo Wszystko” jest organizacją pożytku publicznego pomagającą dorosłym z niepełnosprawnością intelektualną.
Fundacja od lat dowodzi, że światy osób sprawnych i niepełnosprawnych tylko pozornie są odrębne.
My postanowiliśmy znaleźć sposób, aby to pokazać.

Realizacja:

Na potrzeby kampanii zrealizowaliśmy spot TV, sesję zdjęciową, reklamy prasowe i outdoorowe oraz obsługiwaliśmy kampanię w social media.
Udział w kampanii wzięli znakomici aktorzy (Joanna Kulig, Agnieszka Więdłocha, Antoni Pawlicki), skialpinista Andrzej Bargiel i oczywiście podopieczni Fundacji.

Credits:

Koncepcja kreatywna i realizacja kampanii: Agencja Nie Do Ogarnięcia
Dom Produkcyjny: ISTV Media
Reżyser: Michał Gazda
DOP: Tomek Augustynek

A teraz najważniejsze:

KRS Fundacji: 0000 174 486.
Nr konta Fundacji: 25 1090 1665 0000 0001 0838 1162
Wiecie, co z tym robić.