Czas na nowego laptopa!

Kampania sprzedażowa w czasach pandemii

Dla kogo: OleOle.pl

 

Czas na nowego laptopa!

Kampania sprzedażowa w czasach pandemii
Dla kogo: OleOle.pl

 

Zadanie:

Izolacja społeczna sprawiła, że miliony Polaków zaczęły pracować z domu. Nasze pokoje, kuchnie i korytarze musiały stać się domowymi biurami. Wspieraliśmy sklep OleOle! w tym, aby potrzebny sprzęt kupowano właśnie u naszego Klienta, a nie u konkurencji 🙂

Realizacja:

Byliśmy odpowiedzialni za koncept kreatywny akcji oraz jej realizację, która obejmowała: landing page, kreacje display, social media oraz współpracę z influencerami. W kampanii opieraliśmy na świeżych insightach – tych z czasów pandemii – prawdopodobnie dlatego ta kampania została tak super przyjęta.

Landing Page:

Display:

Social media:

Influencerzy:

Akcję wspierali: Andrzej Rysuje, Smutne Historie, no i Nagłówki nie do ogarnięcia, wiadomo.
Mamy tu powód do dumy: społeczność każdego z influencerów świetnie zareagowała na sponsorowany content. Świadczą o tym i liczby (reakcje, szery, komentarze) i to co fani pisali w komentarzach. Czy można chcieć więcej?

Podsumowanie:

Chętnie byśmy napisali, ale nie mamy czasu, gdyż właśnie realizujemy dla OleOle kolejną kampanię!