Każde doświadczenie
ma znaczenie

Multikanałowa kampania skierowana do osób
wchodzących na rynek pracy

Klient: Pracuj.pl

Każde doświadczenie
ma znaczenie

Multikanałowa kampania skierowana do osób
wchodzących na rynek pracy

klient: Pracuj.pl

Zadanie:

Multikanałowa kampania, która ma zmienić powszechne przekonanie młodych wchodzących na rynek pracy, że dotychczasowe doświadczenia – m.in. dorywcze prace i koła naukowe – “to nie jest coś, czym warto się chwalić i co jest istotne dla rekrutera”.

Idea:

Dla grupy docelowej kampanii naturalnym wyzwalaczem niepewności zawodowej jest przyszłość. Postanowiliśmy się więc jej przyjrzeć.

A jak najlepiej spogląda się w przyszłość? Za pomocą wróżb, astrologii i ezoteryki.

A gdy dodatkowo dodamy do tego zabawę konwencją, to wyjdzie nam coś bardzo na czasie i wyróżniającego się wśród innych – typowo stockowych “wizji przyszłości” eksploatowanych w kampaniach dla poszukujących pracy.

KV:

Aby nasza podróż w świat wróżb i astrologii działała mocno na zmysły zaprosiliśmy do współpracy Adama Wójcikiego, który zaprojektował dla nas ezoteryczny świat!

Video:

Nasi motion designerzy zrobili czary mary i wyszło takie video:

Mural:

Przy ulicy Parkingowej 27 w Warszawie wyczarowalismy również mural wg projektu Adama Wójcikiego

Filtr AR:

To nie był jednak zwykły mural. Miał magiczną moc:

przy pomocy specjalnego instagramowego filtra AR przechodnie mogli z niego wywróżyć swoją zawodową przyszłość.

Filtr AR opracowaliśmy we współpracy z innomate.ar.

Influencerzy:

Do poszukiwania pierwszych zawodowych doświadczeń zachęcali razem z nami influencerzy i to tacy nawet całkiem znani, wpływowi można powiedzieć:

Jessica Mercedes

Kosel

Ofelia

Karaś

Tycjana

Ola Sidorowska

@olasidorowska

Jak znaleźć swoją pierwszą pracę w social mediach? We współpracy z @Pracuj.pl, dzielę się moją historią dla inspiracji 💡 #kariera #praca #współpraca #studia #każdedoświadczeniemaznaczenie #pieniądze #reklama

♬ FEEL THE GROOVE - Queens Road, Fabian Graetz

Zainspirowany

@zainspirowany

jaką odklejoną rzeczą pochwaliliście się w CV? xd #praca #staż #wakacje #sponsorowane

♬ LoFi(860862) - skollbeats

REVO

Kampania z influencerami wygenerowała:

4

wyświetleń

45

interakcji

1200

przejść do www

Digital:

Zaprojekotowane przez nas banery pojawiały się w internecie dokładnie tak, jak wyszło nam z kart tarota ułożonych w excelu.

Social media:

Zapytaliśmy też Magicznej Kuli, czy jest sens robić kampanię w socialach. Odpowiedziała: tak. Więc zrobiliśmy.

Rowery:

W 5 miastach Polski pojawiły się rowery miejskie z hasłami zachęcającymi do poszukiwania zawodowych doświadczeń.

Podsumowanie:

Wróżka, którą spotkaliśmy na Floriańskiej w Krakowie, przepowiedziała nam, że nie był to nasz ostatni projekt dla pracuj.pl. Kampanię uznajemy więc za udaną.