https://www.youtube.com/watch?v=D5e8ShIjW-Q

Nic co ludzkie, nie jest nam obce

Kampania społeczna 360

Klient AVALON

Oto Pan Robert Makłowicz. Kucharz i dziennikarz. Władca naszych serc.

Guru i przewodnik moralny dla wielu z nas.
CELEBRYTA poza skalą.
Najlepszy bohater memów.

Poprosiliśmy Pana Makłowicza, żeby napił się kawy w pewnej kawiarni.

Przekonaliśmy również największą polską telewizję komercyjną – TVN – do pokazania tego wydarzenia na żywo w swoim topowym programie DD TVN

Co to za kawiarnia?

To  „Społeczna Kaffka” w Krakowie.
Pracują tu osoby z zespołem Downa i niepełnosprawnościami.

Pan Makłowicz pokazał wszystkim Polakom, że osoby z niepełnosprawnościami wykonują swoją pracę tak samo dobrze, jak osoby pełnosprawne!

A zrobiliśmy to, bo już po raz drugi mieliśmy zaszczyt realizować wspólnie z Fundacją Avalon ważną kampanię społeczną. 

Obydwie kampanie to działania bardzo potrzebne w Polsce. Ich celem jest normalizacja  tematu niepełnosprawności.

Kampania nosiła tytuł „Nic co ludzkie nie jest nam obce”.

Obejmowała działania na olbrzymią skalę.

Miała bardzo ambitne cele: zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami przez polskie społeczeństwo, a także zmianę postaw wobec nich.

Chcieliśmy to zrobić, opowiadając historie szóstki cudownych bohaterów.

Wyniki, które osiągnęliśmy, były całkiem spektakularne.

55

o tyle wzrosło w wyniku kampanii pozytywne nastawienie wobec osób z niepełnosprawnościami

20.5

tyle osób zobaczyło naszą kampanię w telewizji

28.5

tyle wyświetleń zanotowały łącznie nasze treści w social media i publikacje influencerów

Kampania zdobyła też już pierwsze branżowe laury: nagrodę i wyróżnienie w konkursie Golden Arrow.