Oto Pan Robert Makłowicz. Kucharz i dziennikarz. Władca naszych serc.
Guru i przewodnik moralny dla wielu z nas.
CELEBRYTA poza skalą.
Najlepszy bohater memów.
Poprosiliśmy Pana Makłowicza, żeby napił się kawy w pewnej kawiarni.
Przekonaliśmy również największą polską telewizję komercyjną – TVN – do pokazania tego wydarzenia na żywo w swoim topowym programie DD TVN
Co to za kawiarnia?
To „Społeczna Kaffka” w Krakowie.
Pracują tu osoby z zespołem Downa i niepełnosprawnościami.
Pan Makłowicz pokazał wszystkim Polakom, że osoby z niepełnosprawnościami wykonują swoją pracę tak samo dobrze, jak osoby pełnosprawne!
A zrobiliśmy to, bo już po raz drugi mieliśmy zaszczyt realizować wspólnie z Fundacją Avalon ważną kampanię społeczną.
Obydwie kampanie to działania bardzo potrzebne w Polsce. Ich celem jest normalizacja tematu niepełnosprawności.
Kampania nosiła tytuł „Nic co ludzkie nie jest nam obce”.
Obejmowała działania na olbrzymią skalę.
Miała bardzo ambitne cele: zmianę postrzegania osób z niepełnosprawnościami przez polskie społeczeństwo, a także zmianę postaw wobec nich.
Chcieliśmy to zrobić, opowiadając historie szóstki cudownych bohaterów.
Wyniki, które osiągnęliśmy, były całkiem spektakularne.
55
o tyle wzrosło w wyniku kampanii pozytywne nastawienie wobec osób z niepełnosprawnościami
20.5
tyle osób zobaczyło naszą kampanię w telewizji
28.5
tyle wyświetleń zanotowały łącznie nasze treści w social media i publikacje influencerów