Obsługa Facebooka
i projekty specjalne

Tworzymy treści na Facebooka ALDI i moderujemy je. Kreujemy
i realizujemy projekty niestandardowe.

 

Obsługa Facebooka i projekty specjalne

Tworzymy treści na Facebooka ALDI i moderujemy je. Kreujemy
i realizujemy projekty niestandardowe.

 

 

Zadanie

Raz zobaczysz posta ALDI na Fejsie i potem chcesz zawsze oglądać posty ALDI na Fejsie. Raz przeczytasz komentarz moderatora ALDI, zawsze chcesz czytać komentarze moderatora ALDI. Raz ALDI zaprosi Cię do akcji specjalnej, zawsze chcesz brać udział w akcji specjalnej ALDI.

Taki jest nasz plan. A tak go realizujemy:

Facebook –
tworzenie treści

Przez pierwsze 9 miesięcy pracy dla ALDI Polska wytworzyliśmy ponad 400 kreacji do komunikacji bieżącej!

Inicjujemy dyskusje, w których trochę głupio nie wziąć udziału:

Postęp technologiczny, jaki dokonał się w XXI wieku umożliwia nam wprawianie w ruch bagietek, pączków, garnków i innych produktów z oferty ALDI.

Stawiamy sobie za cel, aby każda nasza karuzela była przeklikiwana do samego końca!

Stajemy w obronie gazetek handlowych, które od dawna skarżyły się na to, że nie są pokazywane w fajny sposób.

Jako pierwsi w Polsce wprowadziliśmy do sprzedaży Laguna.
Mówiło o tym z pół Internetu!

Facebook – moderacja

Udzieliliśmy już ponad 8 tysięcy komentarzy na pytania Klientów ALDI!
95% pytających nie czekało na odpowiedź dłużej niż 15 minut!

Po takich komentarzach, jak te na temat bobu, fok czy roślinnej kaszanki regularnie zmagamy się z falą wniosków internautów o podwyżki dla moderatorów.

WALDI w ALDI

Stworzyliśmy nowego brand hero ALDI! Waldi ma swoje konto na Facebooku dzięki czemu udziela się w dyskusjach na profilu WALDI. Ostatnio nawet awansował i dostał zgodę na publikowanie jednego posta tygodniowo. Podobno to nie koniec jego kariery.

Podsumowanie

Podobno nie jest możliwe robić 1000 kreacji rocznie i odpowiadać na tysiące komentarzy, żeby wszystkie były fajne. Natomiast nikt nas o tym nie uprzedził, więc skoro już zrobiliśmy, to niech zostanie.