Święta tradycyjnie
z Kucharkiem

Big idea, KV do kampanii bożonarodzeniowej
i wielkanocnej.

Klient: Kucharek

Święta tradycyjnie
z Kucharkiem

Big idea, KV do kampanii bożonarodzeniowej
i wielkanocnej.

Klient: Kucharek

Kontekst:

Kucharek to nr 1 w Polsce w kategorii przypraw uniwersalnych. Udane realizacje dla Grupy Prymat, w skład której wchodzi marka Kucharek, zaowocowały zleceniem na stworzenie komunikacji z okazji zbliżających się świąt.

Wyzwanie:

Stworzenie komunikacji świątecznej, która pozwoliłaby dotrzeć do grupy docelowej marki Kucharek, a także konkurencji.

Kampania na Boże Narodzenie – zadanie:

Naszym zadaniem było stworzenie big idei, KV, claimu, kampanii digital i postów social media.

W komunikacji mieliśmy zaakcentować tradycje kuchni polskiej oraz budować skojarzenia związane z domowym ciepłem i potrawami przygotowywanymi przez nasze mamy i babcie.

Istotne było pokazanie marki jako jakościowej i oryginalnej, aby wyróżnić się wśród konkurencji na świątecznym feedzie.

Realizacja:

Są tradycje, które łączą nas od lat i bez których święta po prostu nie smakują tak samo.

W radiu tradycyjnie Last Christmas.
W ramówce tradycyjnie Kevin.

A w kuchni…

Efekty

  • sympatyczna współpraca

  • bardzo dobre zrozumienie marki i briefu przez ANDO

  • zadowolony klient

  • mail z briefem na kampanię wielkanocną 😉

Kampania na Wielkanoc – zadanie

Podobnie jak w komunikacji bożonarodzeniowej, naszym zadaniem było podkreślenie tradycji kuchni polskiej i domowych smaków ‒ tym razem w zestawieniu z wielkanocnymi przepisami i dedykowanymi produktami z oferty Kucharka.

Kampania na Wielkanoc – realizacja

Kucharek to tradycyjny wybór na święta, dzięki któremu nie tylko wyczekiwany karp, ale i wielkanocny żurek nabiera swojego domowego smaku.

W nowej kampanii zdecydowaliśmy się na follow up i parafrazę idei, aby podkreślić uniwersalność produktów marki, które doskonale wpisują się również w nasze polskie kulinarne tradycje wielkanocne.

A poprzez spójność myśli dalsze linkowanie w świadomości konsumentów świątecznych tradycji z Kucharkiem.

Podsumowanie

Święta zakończyliśmy tradycyjnie z miejscem na dawkę przypominającą jarzynowej i gotowością na kolejne projekty. Efekt uboczny? Apetyt rósł w miarę tworzenia*.

* Potwierdzone w okresie świątecznym przez wzmożony głód w zespole projektowym.