Święta tradycyjnie
z Kucharkiem
Big idea, KV do kampanii bożonarodzeniowej
i wielkanocnej.
Klient: Kucharek
Kontekst:
Kucharek to nr 1 w Polsce w kategorii przypraw uniwersalnych. Udane realizacje dla Grupy Prymat, w skład której wchodzi marka Kucharek, zaowocowały zleceniem na stworzenie komunikacji z okazji zbliżających się świąt.
Wyzwanie:
Stworzenie komunikacji świątecznej, która pozwoliłaby dotrzeć do grupy docelowej marki Kucharek, a także konkurencji.
Kampania na Boże Narodzenie – zadanie:
Naszym zadaniem było stworzenie big idei, KV, claimu, kampanii digital i postów social media.
W komunikacji mieliśmy zaakcentować tradycje kuchni polskiej oraz budować skojarzenia związane z domowym ciepłem i potrawami przygotowywanymi przez nasze mamy i babcie.
Istotne było pokazanie marki jako jakościowej i oryginalnej, aby wyróżnić się wśród konkurencji na świątecznym feedzie.
Realizacja:
Są tradycje, które łączą nas od lat i bez których święta po prostu nie smakują tak samo.
W radiu tradycyjnie Last Christmas.
W ramówce tradycyjnie Kevin.
A w kuchni…
Efekty
sympatyczna współpraca
bardzo dobre zrozumienie marki i briefu przez ANDO
zadowolony klient
mail z briefem na kampanię wielkanocną 😉
Kampania na Wielkanoc – zadanie
Podobnie jak w komunikacji bożonarodzeniowej, naszym zadaniem było podkreślenie tradycji kuchni polskiej i domowych smaków ‒ tym razem w zestawieniu z wielkanocnymi przepisami i dedykowanymi produktami z oferty Kucharka.
Kampania na Wielkanoc – realizacja
Kucharek to tradycyjny wybór na święta, dzięki któremu nie tylko wyczekiwany karp, ale i wielkanocny żurek nabiera swojego domowego smaku.
W nowej kampanii zdecydowaliśmy się na follow up i parafrazę idei, aby podkreślić uniwersalność produktów marki, które doskonale wpisują się również w nasze polskie kulinarne tradycje wielkanocne.
A poprzez spójność myśli dalsze linkowanie w świadomości konsumentów świątecznych tradycji z Kucharkiem.
Podsumowanie
Święta zakończyliśmy tradycyjnie z miejscem na dawkę przypominającą jarzynowej i gotowością na kolejne projekty. Efekt uboczny? Apetyt rósł w miarę tworzenia*.
* Potwierdzone w okresie świątecznym przez wzmożony głód w zespole projektowym.