Więcej smaku!

Big idee, KV i kampanie dla największej marki przypraw w Polsce

Klient: Prymat

Więcej smaku!

Big idee, KV i kampanie dla największej marki przypraw w Polsce

Klient: Prymat

Kontekst i zadanie:

Prymat to największy w Polsce producent przypraw.
Marka regularnie powierza nam tworzenie koncepcji dla kampanii swoich produktów.

W poniższym wpisie możecie zobaczyć nasze kreacje dla kampanii przypraw na Boże Narodzenie, przypraw do mięs oraz musztard.

W każdym przypadku naszym zadaniem było stworzenie big idei, kv, claimu, kampanii digital i postów social media. Zobaczcie, jak nam poszło!

Ostrzeżenie:

Nie rekomendujemy czytania tego wpisu z pustym brzuchem.
Będąc głodnym / głodną – czytasz na własną odpowiedzialność.

Kampania musztard Prymat – zadanie:

Naszym zadaniem było stworzenie koncepcji kreatywnej dla komunikacji musztard Prymat.

Celem było zwiększenie świadomości, że Prymat oferuje również musztardy i że są one najwyższej jakości – podobnie jak przyprawy tej marki. Ważna była czytelność i prostota, a jednocześnie oryginalność przekazu.

Hasło przewodnie dla kategorii musztard musiało być pojemne i umożliwiać długofalową komunikację w tej kategorii.

Kampania musztard Prymat – realizacja:

A gdyby tak dało się sprawić, że dodajemy coś do potrawy i jej smak staje się o… niebo lepszy…
Zaraz zaraz…. czy tak właśnie nie działają dobre musztardy? 🙂

Kampania przypraw na Boże Narodzenie – zadanie

Bożonarodzeniowa kampania marki Prymat miała koncentrować się na emocjach związanych z przygotowywaniem potraw świątecznych.

Naszym celem było przypomnienie konsumentom, że bez przypraw (Prymatu), święta nie mają smaku! Oraz zaproszenie ich do skorzystania z doskonałych przepisów świątecznych na stronie doradcasmaku.pl.

Realizacja:

Co dziś świadczy o tym, że zasmakowaliśmy wspaniałego dania? No oczywiście, że zrobienie zdjęcia! Zdjęcia jedzeniu robią dziś wszyscy – niektórzy wysyłają je whatsupem lub smsem do rodzinny inni wrzucają na insta w formie reelesów.

Ale wszystkich nas łączy to, że robiąc zdjęcie jedzeniu, chcemy zachować wyjątkowy smak i emocje, które towarzyszyły przygotowaniom / wspólnemu jedzeniu na dłużej.
Z tego insightu narodziła się nasza idea 🙂

Kampania przypraw do mięs – zadanie

Naszym zadaniem było stworzenie nowej komunikacji dla przypraw do mięs.
Kampania miała zwiększać świadomość istnienia produktu oraz możliwych zastosowań.
No i oczywiście podkreślać smak, jaki Prymat zapewnia każdemu mięsnemu daniu!

Kampania przypraw do mięs – realizacja

Podsumowanie:

Nam ciekła ślinka przy projektowaniu tych kampanii!
A że i my i Klient mieliśmy apetyt na więcej to realizujemy właśnie
kolejne projekty dla marki Prymat 🙂