Cel: zakomunikowanie oferty Traficara w skuteczny sposób za pomocą social media
Klient: Traficar
To weź Traficara!
Cel: zakomunikowanie oferty Traficara w skuteczny sposób za pomocą social media Klient: Traficar
Zadanie:
Ze względu na pandemię carsharing stał się bezpieczniejszym środkiem transportu niż komunikacja miejska czy taksówki. Oferta Traficara pozwala dodatkowo uniknąć niespodziewanych opłat – m.in. za szkodę czy stanie w korkach – i dopasować model opłat pod swoje potrzeby. Nasze zadanie: pokazać za pomocą postów w social media i sprawić, aby użytkownicy uwierzyli, że nie ma w niej kruczków. Aha, no i że są sytuacje, w których Traficara lepiej wziąć niż nie, tylko samemu ciężko na to wpaść.
Realizacja:
Wraz z zespołem marketingu marki Traficar przygotowaliśmy serię postów do social media. Moglibyśmy napisać, że każdy z nich był oryginalny / megafajny / twórczo przetwarzał i kultowe, i najnowsze memy / że mówiliśmy językiem grupy docelowej… ale zostawimy to Waszej ocenie.
Social media:
Efekty:
Na Facebooku i Instagramie posty generowały rewelacyjne wyniki w angażowaniu użytkowników. Liczba serduszek, lajków, komentarzy i udostępnień (w porównaniu do postów spoza kampanii i z analogicznym budżetem mediowym) dowiodła, że idealnie trafiliśmy z przekazem do naszej grupy – a o to chodziło! My z kolei – zaraz po tej kampanii – zamówiliśmy Traficara, aby podskoczyć do siedziby Klienta i posłuchać kolejnego zadania, które nam powierzył.