Big idee, KV i kampanie dla największej marki przypraw w Polsce
Klient: Prymat
Więcej smaku!
Big idee, KV i kampanie dla największej marki przypraw w Polsce
Klient: Prymat
Kontekst i zadanie:
Prymat to największy w Polsce producent przypraw. Marka regularnie powierza nam tworzenie koncepcji dla kampanii swoich produktów.
W poniższym wpisie możecie zobaczyć nasze kreacje dla kampanii przypraw na Boże Narodzenie, przypraw do mięs oraz musztard.
W każdym przypadku naszym zadaniem było stworzenie big idei, kv, claimu, kampanii digital i postów social media. Zobaczcie, jak nam poszło!
Ostrzeżenie:
Nie rekomendujemy czytania tego wpisu z pustym brzuchem. Będąc głodnym / głodną – czytasz na własną odpowiedzialność.
Kampania musztard Prymat – zadanie:
Naszym zadaniem było stworzenie koncepcji kreatywnej dla komunikacji musztard Prymat.
Celem było zwiększenie świadomości, że Prymat oferuje również musztardy i że są one najwyższej jakości – podobnie jak przyprawy tej marki. Ważna była czytelność i prostota, a jednocześnie oryginalność przekazu.
Hasło przewodnie dla kategorii musztard musiało być pojemne i umożliwiać długofalową komunikację w tej kategorii.
Kampania musztard Prymat – realizacja:
A gdyby tak dało się sprawić, że dodajemy coś do potrawy i jej smak staje się o… niebo lepszy… Zaraz zaraz…. czy tak właśnie nie działają dobre musztardy? 🙂
Kampania przypraw na Boże Narodzenie – zadanie
Bożonarodzeniowa kampania marki Prymat miała koncentrować się na emocjach związanych z przygotowywaniem potraw świątecznych.
Naszym celem było przypomnienie konsumentom, że bez przypraw (Prymatu), święta nie mają smaku! Oraz zaproszenie ich do skorzystania z doskonałych przepisów świątecznych na stronie doradcasmaku.pl.
Realizacja:
Co dziś świadczy o tym, że zasmakowaliśmy wspaniałego dania? No oczywiście, że zrobienie zdjęcia! Zdjęcia jedzeniu robią dziś wszyscy – niektórzy wysyłają je whatsupem lub smsem do rodzinny inni wrzucają na insta w formie reelesów.
Ale wszystkich nas łączy to, że robiąc zdjęcie jedzeniu, chcemy zachować wyjątkowy smak i emocje, które towarzyszyły przygotowaniom / wspólnemu jedzeniu na dłużej. Z tego insightu narodziła się nasza idea 🙂
Kampania przypraw do mięs – zadanie
Naszym zadaniem było stworzenie nowej komunikacji dla przypraw do mięs. Kampania miała zwiększać świadomość istnienia produktu oraz możliwych zastosowań. No i oczywiście podkreślać smak, jaki Prymat zapewnia każdemu mięsnemu daniu!
Kampania przypraw do mięs – realizacja
Podsumowanie:
Nam ciekła ślinka przy projektowaniu tych kampanii! A że i my i Klient mieliśmy apetyt na więcej to realizujemy właśnie kolejne projekty dla marki Prymat 🙂