+

Kilka słów wyjaśnienia

Jesteśmy agencją, która dopiero się ogarnia.

Nawał spraw formalno-organizacyjnych sprawił, że nie mogliśmy przygotować pełnej oferty.

Z drugiej jednak strony nie potrafiliśmy sobie odmówić pokazania choćby próbki tego,

jak mógłby wyglądać prowadzony przez nas Facebook Frugo.

Prezentujemy to “webowo” ze względu na sporą ilość ruchomych obrazków.

A teraz do rzeczy.

Założenie 1

Frugo ma swoją strategię komunikacyjną: “nieprzeciętny mix owoców”.

Uważamy, że w takiej sytuacji nie ma potrzeby wprowadzać w social media innej, dodatkowej idei / kierunku komunikacji.

Naszym zdaniem należy twórczo przetwarzać (mixować, he he) “nieprzeciętny mix”.

Założenie 2

Młodzi ludzie bardzo szybko się nudzą. Mało ich interesuje, czy kolejne posty, jakie publikuje marka są ze sobą spójne. Każda treść, którą widzą w social mediach to ma być po prostu #sztos.

Sformułowaliśmy sobie tutaj nawet “zasadę nie do ogarnięcia”:

10 zupełnie niespójnych ze sobą sztosów

jest 10 razy lepsze

niż 10 spójnych ze sobą nie-sztosów!

Co z tego dla nas wynika?

Chcemy sprawić, aby każdy post FRUGO przykuwał uwagę.
Był po bandzie, zapamiętywalny, wyróżnialny.
Każdy post ma być NIEPRZECIĘTNY, tak jak nieprzeciętnym mixem jest FRUGO.

Wszystko to ma kręcić się wokół owoców/inspiracji/muzyki.

...a w języku, w którym można wstawić do prezentacji dla Zarządu:

Frugo to marka, która w zaskakujący sposób łączy to, co dla Generacji Z najważniejsze. Mixuje pasje, ambicje, autentyzm, popkulturę, kolory i smaki. Tworzy nowe, popkulturowe obrazy, inspiruje i wciąga w grę – pozwala tworzyć znaczenia i symbole. Jest wolna, wierna sobie, przez co staje się obiektem kultu.

Ona ustala zasady i je łamie.

Jak będziemy to pokazywać?

Odnosząc się do popkultury – tworząc mashup’y z tekstów, obrazów, fotografii, w centrum których zawsze stanie FRUGO…

Każdy post potraktujemy jak osobne mini dzieło sztuki.

Chcemy stworzyć fanpage dość mocno pojechany.

Raz nieprzeciętny mix porwie Mona Lisę, raz Bednarka, raz zwykłego człowieka, a raz #lol koteczka.

Frugo pojawi się też, gdy Internet będzie szumiał na jakiś temat – i skomentuje to w inteligentny i zabawny sposób.

Możliwe, że internauci widząc posty Frugo będą czasem stawiać sobie fundamentalne pytanie: “WTF?”. I bardzo dobrze. Będzie to oznaczać, że Frugo ma odwagę, a to z kolei oznacza, że ma szansę wzbudzić szacunek na internetowej dzielni.

Przykłady postów

To Mona Lisa mixująca pomarańczą nowy kawałek Bednarka, ale Ty i tak powiesz, że to cytryna.

Witkacy wiedział, że najważniejsze w życiu to mieć wizje.

Zawsze na imprezie znajdzie się ktoś, kto dorwie się do laptopa i nie chce puścić dobrego kawałka.

Gdy nie miksujesz, ktoś na świecie nie dostaje ani jednego lajka pod selfie.

Na której głowie powinna spocząć korona?  PS. Prosimy o nie komentowanie tego posta.

RTM po premierze serialu „Korona kolorów”

Podobno osobom, które napiją się Frugo, po patrzeniu 5 sekund na owoce ukazuje się Kamil Bednarek.

Kamil Bednarek i inni muzycy

Oprócz aktywacji specjalnych – na wymyślenie których zabrakło nam czasu –

chcielibyśmy pokazywać twarze marki w bardzo nieoczywistych kontkestach.

Opierając się na kulturze remixu stworzylibyśmy z nimi nieprzeciętne gify.

Kilka referencji poniżej.

Czy wiemy jak docierać do “gimbazy i staszych”?

Tak się składa, że w naszym zespole – choć jeszcze nie jako ANDO  – przygotowywaliśmy niedawno projekt, który miał trafić dokładnie do tej grupy. Musieliśmy zaprojektować koszulki, które… gimbaza będzie chciała nosić.

Wyszliśmy z założenia, że nie możemy na siłę próbować przypodobać się grupie, ale zrobić coś aspiracyjnego – trudnego. Coś, czego nawet do końca może grupa nie zrozumie.

Dzięki temu grupa poczuje, że traktujemy ich jak dorosłych, a nie dzieci czy młodzież. Że nie próbujemy być na siłę jak oni, ale podnosimy im poprzeczkę.

Tak wyglądały nasze koszulki:

Do akcji miało się zgłosić 1000 osób (cel od Klienta).

Zgłosiło się 5 tysięcy. Uczniowie oszaleli na punkcie koszulek. A dorośli pytali, gdzie można je kupić.

Dziękujemy. Póki nasza stronka jeszcze nie działa

TUTAJ

można obejrzeć kilka naszych wcześniejszych projektów.